Forskning & nyheter

Her finner du nyheter om forskning og en mengde andre spennende artikler om MS.

Sol og D-vitamin kan beskytte mot MS

Sollys kan ha en beskyttende effekt mot MS ifølge flere studier. Nå viser også forskning fra Harvard-universitetet i USA at kvinner som har tatt D-vitamin som kosttilskudd har 40 prosent lavere risiko for å utvikle sykdommen.

Les mer
Biogen Idec Norway AS Tel: +47 23 00 52 50 | info@multippelsklerose.no | Retningslinjer for integritet | juridisk ansvar